主に海外の反応とか。


[ --/--/-- --:-- ] スポンサー広告 | TB(-) | CM(-)

魔法少女まどか★マギカ 第9話 海外の反応・感想

さやかと杏子がとっっても好きだった私には辛いエピソードでした;

さて、今回の海外の反応を。



「まどかもこの宇宙のために死んでくれる気になったらいつでも声をかけて、待ってるからね(笑 )」
Incubator:"Call me out when you've decided die for the sake of the Universe, Madoka. I'll be waiting."

杏子「さやかを助ける方法は何か無いの?」
Kyouko: "Is there no way to save Sayaka?"
QB「前例が無いから、僕にも方法はわからない」
Incubator: "I do not really know of a way since there is no precedence."

↓(杏子死亡後) (After Kyouko's death)

ほむら「佐倉杏子にさやかを救える望みはあったの?」
Homura:"Was there any chance for Sakura Kyouko to have rescued Sayaka?"
QB「まさか。そんなのあるわけないじゃないか。」
Incubator: "No. There is definitely no way for that to have happened."


↑キュウべぇぶち殺してやりたいな。

↑↑もう、まどかに嘘をつかないでくれ・・・


